Een goede naam verspreidt zich vanzelf!
Bij Autocenter Veenstra staat klanttevredenheid hoog in het vaandel en doen wij er alles aan om onze klanten de hoogst mogelijke kwaliteit en perfecte service te bieden. Door goed service te verlenen zowel voor als na de aankoop van een auto proberen wij wederzijdse tevredenheid te creëren. Elke dag weer werken wij er met z’n allen hard aan om dit te realiseren. Autocenter Veenstra vraagt regelmatig haar klanten – na aanschaf van een auto, het laten uitvoeren van een onderhoudsbeurt of na een reparatie – mee te werken aan een klanttevredenheidsonderzoek. Wij zijn namelijk oprecht geïnteresseerd in wat u van ons vindt, van ons werk, van de ontvangst en van het comfort van onze vestiging.
Oók als u onverhoopt niet helemaal tevreden mocht zijn willen wij dat graag van u weten. Geeft u ons dan alstublieft de kans om uw ontevredenheid weg te nemen. U kunt zich wenden tot de verkoopadviseur of tot één van onze medewerkers. Ons motto is dan ook: BENT U TEVREDEN ZEGT HET VOORT, BENT U ONTEVREDEN ZEG HET ONS!